zapisy na jazdy/cennik
Przemysław Pałosz
JAZDY DOSZKALAJĄCE RADOM
Zadzwoń i umów się na jazdy (kat B)
UWAGA WAŻNE !
- Jesli nie odbiorę telefonu, zawsze oddzwaniam w pierwszym możliwym momencie, czasem tuż po pracy. W trakcie szkolenia nie odbieram połączeń. To jest czas kursanta. Pomyślcie – czy chcielibyście abym w trakcie trwania Waszych jazd odbierał telefony i z kalendarzem na kolanie zapisywał inne osoby na jazdy?
- Najczęściej terminy mam zajęte na 1-2 tygodnie do przodu, czasem zdarza się jakieś wolne miejsce wcześniej, najlepiej zadzwoń lub napisz z zarysem swojej sytuacji, w miarę możliwości jestem elastyczny.
Możesz również napisać maila lub skorzystaj z formularza
Napisz do mnie w sprawie jazd lub egzaminu
Jazdy rozpoczynamy pod naszym biurem, Radom, ul. Biznesowa 2 – tak jest najbardziej optymalnie. Blisko dworca, strefa Łucznik – każdy wie gdzie to jest.
Dlaczego?
Wtedy w tym samym miejscu jedna osoba kończy, druga zaczyna i nie robi się bałagan. Tak byłoby idealnie, ale wiem, że są różne sytuacje, więc w razie potrzeby mogę podjechać w jakieś rozsądne miejsce, ale należy się liczyć z tym że będzie to czas urwany z Waszej jazdy, za którą to Wy płacicie. W ten sposób jest fair wobec innych kursantów i wobec mnie.
Gdyby mapa google nie wyświetlała się prawidłowo, to po kliknięciu w ten link: https://goo.gl/maps/C9XRaZp2H5QEaBNG8 zostaniecie przeniesieni do nawigacji z mapą google, z informacją, gdzie zazwyczaj zaczynamy jazdy (Radom, ul. Biznesowa 2 – strefa Łucznik)
Wpłaty przyjmuję również na konto firmowe OSK Navigator:
Credit Agricole
51 1940 1076 3210 6239 0000 0000
W polu „Odbiorca” wpisz: OSK Navigator Spółka z o. o. a w tytule wpisz koniecznie za ile godzin jest wpłata.
1h (60min)
Zawsze na pierwsze spotkanie zapisujemy na 2h- Pierwsze spotkanie musi trwać 2h, w tym czasie jesteśmy w stanie wykonać przynajmniej większość z zadań przewidzianych na egzaminie, oraz ocenić sposób ich wykonywania, a także ocenić ogólną kondycję i poziom zaawansowania kursanta
- Telefonicznie lub już na jazdach omawiamy Twoją sytuację. Dlaczego nie udało się do tej pory zdać egzaminu. Próbujemy naprawić to co do tej pory nie wychodziło z naciskiem na manewry i zadania egzaminacyjne. Jeżeli masz jakieś życzenia co do konkretnych manewrów, proszę bardzo to Ty decydujesz, lub wspólnie ustalamy plan działania
- W trakcie jazd skupiamy się na procesie uczenia/szkolenia
- Wykonujemy manewry, które są dla Ciebie niezrozumiałe, odwiedzamy miejsca typowo egzaminacyjne, tzw "pewniaki"
- Wystawiam paragon lub fakturę, zakładam kartę kursanta
- - nie załatwiam swoich spraw
- - nie używam telefonu (poza wyjątkowymi sytuacjami)
- - nie zawożę/odwożę kursantów
- - jeśli z mojej winy jazda się opóźni - oddaję ten czas kursantowi
10h lub więcej
Przy płatności jednorazowej za 10h lub więcej (np. 10h - 1150zł)- Telefonicznie lub już na jazdach omawiamy Twoją sytuację. Dlaczego nie udało się do tej pory zdać egzaminu. Próbujemy naprawić to co do tej pory nie wychodziło z naciskiem na manewry i zadania egzaminacyjne. Jeżeli masz jakieś życzenia co do konkretnych manewrów, proszę bardzo to Ty decydujesz, lub wspólnie ustalamy plan działania
- W trakcie jazd skupiamy się na procesie uczenia/szkolenia
- Tłumaczę manewry, które są dla Ciebie niezrozumiałe, odwiedzamy miejsca typowo egzaminacyjne, tzw "pewniaki"
- Wystawiam paragon lub fakturę, zakładam kartę kursanta - zatem wiesz ile zapłaciłeś i ile odbyłeś jazd - po każdych jazdach wpisujemy odbyte szkolenie
- - nie załatwiam swoich spraw
- - nie używam telefonu (poza wyjątkowymi sytuacjami)
- - nie zawożę/odwożę kursantów
- - jeśli z mojej winy jazda się opóźni - oddaję ten czas kursantowi
ZE SWOJEJ STRONY ZAPEWNIAM:
ZNAJOMOŚĆ WSZYSTKICH ZADAŃ EGZAMINACYJNYCH ORAZ KRYTERIA ICH OCENY
Tak – znajomość wszystkich zadań egzaminacyjnych oraz kryteria ich oceny, Tak napisałem, bo nadal jest wielu instruktorów, którzy nie znają wszystkich zadań egzaminacyjnych, albo nie wiedzą jak każde konkretne zadanie jest oceniane na egzaminie.
WIEDZĘ Z ZAKRESU PRZEPISÓW RUCH DROGOWEGO
Przepisy dotyczące prawa jazdy, to nie tylko potocznie książeczka pt: „Kodeks Drogowy”. To wiele ustaw i rozporządzeń, które z roku na rok zmieniają się. Spokojnie, wy nie musicie znać wszystkiego. Od tego jestem ja. Natomiast na jazdach wymagam podstawowej znajomości przepisów w zakresie niezbędnym do bezpiecznego poruszania się w miejskiej (i nie tylko) „dżungli”.
TRASY EGZAMINACYJNE
Trasy egzaminacyjne – to może duże słowo, może nawet chwyt marketingowy. Ale znając wszystkie miejsca strategiczne pod względem egzaminu i łącząc je, tworzy nam się właśnie trasa egzaminacyjna. Te miejsca znam, tym bardziej, że sam uczestniczyłem jako obserwator w kilkudziesięciu egzaminach w WORD Radom razem z moimi kursantami. Tak, instruktor powinien takie miejsca znać. Ale daleki jestem od tego, żeby kręcić się w kółko wokół WORDu tylko dlatego, że akurat tu zdajemy egzamin. Trzeba jeździć wszędzie, również dlatego, żeby nie jeździć na pamięć.
CIERPLIWOŚĆ I DOŚWIADCZENIE
Cierpliwość, empatia i doświadczenie, to takie cechy które każdy instruktor powinien mieć. Nikt tu na nikogo nie krzyczy, rozmawiamy, tłumaczymy, również jeśli trzeba zadajemy pracę domową.
Natomiast należy zdawać sobie sprawę z jednej podstawowej rzeczy: na jazdach zasady ustala instruktor. Oczywiście zakres potrzebnej nauki, manewry oraz elementy wymagające poprawy ustalamy wspólnie, lub nawet decyduje o tym sam kursant. Ale dalej sposób prowadzenia jazd, metodyka szkolenia – o tym decyduje instruktor.
PUNKTUALNOŚĆ
1 h = 60 min.
Należy jednak wziąć pod uwagę, że przed ruszeniem trzeba przygotować się do jazdy. Składa się na to: ustawienie fotela, oparcia, zagłówka, siedziska, ustawienie lusterek itd. A to też zajmuje czas naszej jazdy.
Druga sprawa to zakończenie jazd. Jeśli wszystko jest ok, kończymy 2-3 min wcześniej, żeby się, umówić na kolejne jazdy i pożegnać. Jeśli natomiast trzeba omówić błędy, wytłumaczyć zasady lub przepisy ruchu drogowego – wtedy do bazy zjeżdżamy nawet 10-15 min przed końcem jazd właśnie po to żeby nie zabierać czasu kolejnemu kursantowi, który już czeka na swoją kolej.
AUTO DOKŁADNIE TAKIE SAMO JAK NA EGZAMINIE
Auto identyczne jak na egzaminie państwowym w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Radomiu Hyundai i20. Jedyna różnica to kolor.
Mój jest brązowy ; )
Egzamin faq
pułapki egzaminacyjne
Najczęściej zadawane przez Was pytania dotyczace egzaminu praktycznego kat. B
Są to Wasze pytania zebrane z kilkunastu lat pracy, ja ich sam nie wymyśliłem ; )
Czytaj bloga
Artykuły i moje przemyślenia dotyczące egzaminów, kursów prawa jazdy, pracy instruktorów.
Skupiam się głównie na najczęstszych błędach podczas egzaminu - na które staramy się znaleźć rozwiązanie. Niestety często wynikają one z nieprawidłowego podejścia instruktora i nieprawidłowego samego procesu szkolenia.
Zadzwoń, sprawdź wolne terminy
Przemysław Pałosz
Instruktor nr WR 0326 - kat B